Sunday, October 16, 2011

Söndagsångest!

tränar på hur man poserar "rätt" (kan diskuteras) med benen för att se smalare ut, ni ser ju vem som mästrar detta och vilka som ligger i träningsläger...
 Love!


 Svart it is!


Inte utan våra Michael Kors-klockor!

 Black & White

Idag är det Söndagsångest på hög nivå, imorgon är dagen D för att dra ut en visdomstand! =/ Inte kul alls men ett måste antar jag. Känns också helt sjukt att det redan har gått 2 veckor från att vi kom tillbaka till Sverige. Ibland känns det nästan som om vårt äventyr aldrig hände. Vardagen och rutinerna kommer tillbaka läskigt snabbt. Var tvungen att grotta ner mig i en dos av Emeli och Annas bilder från NY. å så känns det redan lite bättre. Det där "Plötsligt händer det" hände tyvärr inte (skulle ha sparat lotten lite till kanske). Väldigt intressant hur eniga alla jag möter igen efter USA är i sina frågor. Fråga nr. 1: Hur känns det att vara tillbaka? (Varpå dem gärna svarar själva med, "Skönt va!"). Jag är fortfarande lite splittrad i den frågan. Jag tänker tillbaka på tiden och minns ju bara allt kul vi gjorde och skulle gärna göra om det om och om igen!!! Samtidigt är det såklart kul att träffa familj och vänner igen. Fråga 2: Är ni tillbaka nu...På riktigt?....Permanent?....Säkert?

2 comments:

  1. Eller så håller man sin påse framför sina ben :) Hihi är det jag i bakgrunden som "förstör" den sista bilden?? Malin Alf

    ReplyDelete
  2. Påstricket kanske kan bli nästa "Shoppingpose"?!=)
    BtW Du förstör absolut ingen bild utan kryddar den bara med din skönhet!

    ReplyDelete