Wednesday, May 15, 2013

back to color



jag skulle beskriva Palma som en stad som går i beigea toner, så redan på flygplatsen var det tydligen något i mig som längtade efter färg. utan att överdriva slängde jag mig över den PERFEKTA sommarfärgen i form av detta nagellack... jag älskar det! sjukt nöjd över kvallin också, bred pensel och ganska lättflytande gör att det blir ett jämt och proffsigt resultat. jag kommer bada i detta lack heeela sommaren. När jag sedan tog en morgonpromenix i Lugano dagen efter slogs jag av att staden är just väldigt färgstark just nu. otroligt vackert!

PS. jag har fått kommentarer (utanför bloggen) om att jag inte använder STOR och liten bokstav som man bör när jag skriver. jag veeet... så illa är det inte att jag inte är medveten om detta. Men jag väljer liksom det som känns snyggast och vad jag känner för. Regler är till för att brytas och livet är för kort för att haka upp sig på det lilla.

No comments:

Post a Comment