Friday, August 2, 2013

cool, calm & collected?

igår märker vi hur våra katter fokuserar på något, jag går fram å tror först att det är ett Bi så jag gör det enda rätta...tar katterna å slänger in dem chockade små liven i gästrummet å stänger dörren så att dem inte dör av ett Bistick, skriker till Shabbe att döda (!) han hugger flugsmäcken å börjar slå hysteriskt... väldigt hårt (ska han ha cred för) men inte så träffsäkert dock, han märker då att det är inget Bi utan någon fluga som laggt massor av små små larver (sjukt äckligt) som flyger runt då shahab viftar med smäcken och han skriker "har jag en larv i ögat?!" jag svarar nej utan att titta, jag känner att jag måste ingripa och hämtar då hårspray (!?) som jag sprayar mot larverna... eh!? 

En storstädning och skratt attack senare över vårt ingripande släpper vi ut katterna igen och inser att vi kan ha överdrivit något och att vi inte rikitgt diggar kryp helt enkelt...
(jag bjuder på denna)
_

OK this one is a tough one to translate, lets just say...Me & Shahab does not like any types of bugs/flies and that my family would be ashamed to see how I sprayed the fly giving birth to a million baby maggots on my living room floor with hairspray! I know... it is wrong in so many ways.

No comments:

Post a Comment