Wednesday, June 5, 2013

anniversary in Nice

 vi hyrde en lägenhet mitt i stan...
 Nice var fantastiskt precis vad jag gillar... beach walk, palmer och god mat!


 på balkongen intogs frukost och diverse "mellanmål"
 my love
att handla skönhetsprodukter känns som ett måste i Frankrike och en ny produkt för mig är  Nuxe olja som man kan ha till allt...love it!
 självklart klämde vi några macarons
 mina skor jag köpte i Como gjorde premiär
 vi besökte denna strand


all & all hade vi en grym helg och vi kommer definitivt att åka tillbaka. Närheten till platser som dessa gör Lugano till ett ypperligt utgångsläge, på 4h hade vi åkt igenom 4 länder och under helgen besökte vi också Cannes (kommer vi inte göra igen, vi gillade inte staden alls) och Monaco (loved it!)

No comments:

Post a Comment