Saturday, March 9, 2013

a day in como







sist jag var i Como stannade Shahab hemma och missade en FANTASTISK pizza, så igår när Shahab fick en ledig dag tyckte jag att det var dags för en day trip dit för att ta igen förlorad pizza. Självklart smacka vi i oss var sin och vi slutade inte där utan rundade av med en crema catalana. Innan vi lämnade restautangen fick jag blommor av personalen (kvinnodagen) och vi sladdade vidare för att utforska shoppingnen i Como och inte helt otippat så fick jag napp, vita läckerbitar som väntar på sommar och sol!

oj glömde ju nästan, såg en cool bil på vägen dit (inte helt ovanligt i dem här trakterna) och jag började fota den då det blev ganska schyssta bilder (tyckte jag), Shahab som älskar att tävla tyckte det var kul att köra om den, lika kul tyckte föraren i andra bilen att detta var, skrattade åt oss och gasade iväg i regndimman...

No comments:

Post a Comment