Wednesday, July 3, 2013

BIG dreams about BIG cities...












jag är sååå rastlös idag, jag försöker verkligen njuta av tiden jag har här i Lugano som är otroligt vackert. Paradis, fantastiskt, som ett vykort...ja jag vet! Jag håller med om att det är naturporr vart man än vänder sig här men jag gillar ju skitiga storstäder. Jag gillar att det är bullrigt, jag gillar det stora utbudet, att kunna äta mat från alla världens hörn. Att kunna shoppa precis det man vill ha och det man inte visste att man ville ha, eller drömma om det man inte kan få. Jag längtar ihjäl mig efter en BIO-kväll med film som inte är dubbad med en kall cola som kräver dubbelgrepp p.g.a. dess storlek. Att kunna göra precis det man vill och känner för just där och då... och även om man inte gör så mycket av allt som finns att välja mellan så räcker det att veta att det finns där...och när jag vill och kan så är det bara att göra...

Svacka...ja, "gräset är grönare på andra sidan syndromet"....well lets find out! kommer du någonsin bli nöjd och njuta av nuet...förmodligen inte!

No comments:

Post a Comment