Sunday, August 21, 2011

Hot hot hot...

Jag klagade en del i början på att det regnade hela tiden här i Portland, det har jag fått äta upp på sista tiden. Sol och minst 30 grader varmt börjar kännas som vardag. Som jag har sagt innan så finns det inget bra ställe att sola på så jag gör som alla andra och slår mig ner på första bästa ställe mitt i stan! Kan tala om att den där stolen gav mig randiga ben resten av dagen typ, men det var det värt!
Efter att ha stekt hela dagen och bränt mig en aning var det dags för att handla mat och gissa om jag blev löjligt glad när jag hittade dessa i hyllan!!! Apelsinmarmeladen åkte med hem och jag åt direkt en rostemacka med fyrkantig färdigskuren ost (längtar efter osthyveln och skidbacken) och godast av allt Svensk marmelad med riktiga Apelsiner i!!!

1 comment:

  1. Haha, jag tog med en osthyvel tillbaka fr semestern. Min roomie fattade ingenting, hon trodde det var ett verktyg att spika upp saker pa vaggarna med. :) Malin

    ReplyDelete