Wednesday, August 3, 2011

who's laughing now b****

Haha har man tråkigt hemma är Photobooth aldrig en besvikelse, några fula bilder och humöret är på topp!...

På tal om fula människor, jag tittade på jeans idag och en tjej som jobbar där kommer fram och frågar vilken storlek jag har... jag sa 26 och hennes svar va: "Really!?" samtdigt som hennes mun log snällt men hennes ögon skrek bitch.
Eftersom det är andra storlekar här i USA blev jag osäker och sa typ att jag tror det i alla fall. Hon ger mig ett par i storlek 26 och tar fram ett par i storlek 27 och säger att jag kan ta med dem "just in case". Just det! Hon hade för övrigt sagt tidigare att dem töjer sig väldigt mycket och att jag skulle köpa extra tighta ... jag ger henne en något dömmande blick och hänger med henne till provrummet. När jag provar 26:orna är dem faktiskt inte så tihgta så jag måste  be om en 25:a ...Ha!!! Dem satt som en smäck och hennes blick var oslagbar, eat your words! Men jag tänkte minsann inte köpa dem av henne, jag gav högen av jeans till henne och skrattade högt inombords! What a bitch!

No comments:

Post a Comment