Saturday, January 5, 2013

Lugano

picture by Shahab

picture by me

picture by me

picture by me

picture by me

picture by me

picture by me

picture by me

picture by me
 second hand, här trängs Luganodamernas gamla designväskor!
picture by me

picture by me

picture by me

picture by me
Lugano! Igår gjorde jag hoppsasteg till bilhandlaren då det var 18.C å sol! På plats fanns det massa fina bilar... någon av dessa hade mer är gärna fått hänga med mig hem, vilken som (inte så noga). Vi hittade ett riktigt bra alternativ får se hur det blir, kanske slår vi till! 

Idag lika chockad som igår över att det är "Svensk sommar värme" i Januari tog jag på mig dunjackan fall i fall när jag skulle ned till stan och handla lite mat och röra på julskinkan. Shit va det är underbart! Idag 19 grader! Men det är tyärr bara tillfälligt... Januari och Februari är vanligtvis dem kallaste månaderna i Lugano, men jag njuter så länge det varar!!! Jag hittade Monsterablad (snitt) så det kändes som ett bra steg 1 i "go green" hemma. Ikväll blir det caprese, Shahab får lyxvarianten medan jag tänkte testa laktosfri mozzarella!

No comments:

Post a Comment