Wednesday, April 27, 2011

James F. Goldstein, is a multi-millionaire "NBA superfan"


Denna man som såg ut som "Crocodile Dandy" gick förbi mig och Shahab och sa hej till Shabbe när vi var på basketmatchen, jag började gräva efter kameran (hann dock inte ta ngn bild på den coola snubben/gubben). Idag satt jag och kollade in lite nya bloggar och hamnade till slut på en modell i Paris blogg och ser henne med just denna mannen!!! Hans namn står under bilden så jag googlar...

"James F. Goldstein, is a multi-millionaire "NBA superfan" who attends over one hundred NBA games each season" -Wikipedia

"Goldstein refuses to disclose how he made his fortune or his net worth, although the Wall Street Journal speculated that Goldstein made billions in real estate (notably Century City in Los Angeles).[4] When asked, he typically responds, "Let’s just say I had some investments that worked out pretty well." "I try not to think about the cost," he said. "It's worth it to me."-Wikipedia

Bilderna är från hans hemsida: http://www.jamesfgoldstein.com/fashion-frame2a.htm

Tänk om jag hade vetat då hade jag ju bett om att få ta en bild med honom!!!

No comments:

Post a Comment