Friday, April 22, 2011

Vilken Show!!

Jag vet inte riktigt vart jag skall börja, är fortfarande överväldigad. Detta kommer att bli det längsta inlägget ever, här är ett urval från mina 100 bilder från igår...
                                 Jag var pirrig hela eftermiddagen, så peppad!!
                                  Självklart hade jag gjort min hemläxa och bar Blazers färger...
 Utanför arenan var det konsert, trummor, cheerleaders,dj, lekar...
Shahab insåg att blått kanske inte var det bästa färgvalet när Portland möter Dallas (som är blåa) så han köpte en supportjacka!

 Alla fick dessa "trummor" vid entrén å dem användes, av alla 20,630 besökare!
 Innan matchen flög dem runt en bil som spottade ut presentkort och erbjudanden på Ford...
Nationalsången sjöngs av en fantastisk kvinna med zoul, jag hade klump i halsen och höll tillbaka tårarna (ditt fel mamma)...
                                 Å så var det ju basket också!
                                Flickor kastades...
                                Brake Sk8 från Americas Best Dance Crew uppträdde...
                                Det byggdes torn...
Maskotar och killar voltade,snurrade, var upp och ned och dunkade samtidigt...
 Tjejer, hoppade, sparkade och svängde med rumpa och hår...
                                Trail Blazers vann!! Alla var mycket nöjda Gamla som unga! =)

Det var verkligen en upplevelse, förutom det som ni har sett på bilderna så var stämningen som på en club, folk dansade, hejade, det var en enda stor fest! När Blazers höll på att göra mål spelades clubmusik/glad musik typ salt-N-pepa: Push it. När Dallas stackarna försökte göra mål spelades dyster musik lite "hajen" stuk på det hela. Det lottades ut presentkort & priser till olika sektioner bla. delade Pizza hut ut pizzor till en sektion. Dem sköt upp gratis T-shirts med slangbellor till publiken. Det var "gissa priset"- tävlingar, gissade han/hon rätt fick dem produkten.
Jag rekommenderar verkligen alla som har chansen att gå på en NBA-basketmatch att göra det. Hur kul som helst!

No comments:

Post a Comment