Tuesday, April 12, 2011

Svar!

Detta är första gången jag bloggar och jag lyckas inte svara på era kommentarer under kommentarer så jag får göra ett inlägg helt enkelt. Om någon vet varför eller hur man gör så vore jag otroligt tacksam. =)

@Lisa,Sara & Mickan:Skorna skall göra att man balanserar på sulan medan man går och därför använda mer av musklerna än viden platt sula. Jag tycker dem är supersköna (inte lika fula som många andra märken med samma funktion) och tycker mig vara tröttare i benen vid användning av dessa. Träningsvärk...nej. OBS! Svårt dock att veta ännu om tröttheten har med skorna eller med min dåliga kondition att göra. =)

@Malin: Jag tror absolut att det kryllar av vampyrer här, jag håller dig uppdaterad om det är någon som glittrar när solen kommer fram...

Kram

No comments:

Post a Comment