Tuesday, July 26, 2011

Förändring!

Som "hemmafru" har man onödigt mycket tid att studera sig själv i spegeln och upptäcka rynkor, utväxt, pletor,lovehandles osv. Tror det är därför alla hemmafruar på TV använder så mycket botox. Jag lovar att inte börja med sprutor än men mitt hår behöver en uppdatering. Jag anklagade ju Shahab för att vara otrogen när han gick och klippte sig hos ngn annan än vår älskade frisör Caroline, men jag är tydligen av samma skrot och korn. Jag har hållt mig så länge nu, men jag bara måste göra ngt med håret. Behöver något nytt, nu!! Hittade denna bilden som referens. Det är väldigt inne i L.A och kallas Ombre och betyder att man har mörk botten och ljusare mot topparna (som en enda stor utväxt skulle man också kunna beskriva det). Risk: Att jag kommer se ut som en punkare...

No comments:

Post a Comment