Friday, July 8, 2011

I ♥ N.Y del 2

 Inte så svårt att gå upp på morgonen när man vaknar till denna utsikt varje morgon!
 Trump Tower
 
När vi skulle hyra båt på The BoatHouse, säger killen med båten till mig att hoppa i och sätta mig där bak, jag kollar på honom med ena ögonbrynet lite lätt höjt och säger att han får minsann be Shahab "Hoppa i först" för det är JAG som ror. Detta var något som uppmärksammades i sjön då andra män uppmuntrande ropade efter oss i båten och var avis på hur Shabbe hade "styrt upp" det hela...haha om dem bara visste. Jag älskar att ro och jag är också grymt bra på det! Impade Shabbe när jag snurrade båten och jag lät shabbe testa och det var minst sagt roligt. Shabbe var snarare glad över hur jag hade "styrt upp" det hela så att han slapp att skämmas...haha "storstadskids" säger jag bara!
 Date med Malin på Hells Kitchen, grymt bra Mexicansk mat! Men framför allt grymt sällskap! =)
 Brooklyn
 Glass-Stopp

1 comment:

  1. BRA bilder - jag maste skarpa till mig pa kamerafronten inser jag (jag borde aven tanka pa "skinny arms" lite oftare).

    Kram Malin

    ReplyDelete