Wednesday, July 6, 2011

Tillbaka!

Hej alla, nu är vi tillbaka i Portland, vi har haft det hur bra som helst (har säkert tagit 500 bilder). Skall se om jag hinner lägga upp bilder imorgon. Idag skall det nämligen tvättas heeeela dan. För till Helgen åker vi till Hawaii...

När vi var på semestern stod TV:n på i hotellrummet och jag hör en reklam som varnar för brandrisken som uppstår om man inte gör rent torktumlaren efter varje tvätt.....!!!!....Shit pommes frittes!! Jag har ju haft tvätten som en liten sidohobby här i Portland. Här ser inte maskinerna lika dana ut som hemma skall tilläggas men när jag ser reklamen slår det mig att jag har ALDRIG! tömt vår torktumlare på ludd...Tack gode gud för att jag inte har bränt ner huset vi bor i!!! När vi kom hem igår  kollar jag in i tumlaren och hittar luckan där luddet sammlas och den var MINST sagt full och lite där till....OPS!!! OK men nu vet jag!
...Mamma,Farmor frukta ej bilden är tagen och inte vår torktumlare...

No comments:

Post a Comment